Intenzivný trénink A.Grygar

03.11.2009 20:55

 

Keď sa povie intenzívny je to fakt makačka. Trénovať intezivne a ešte s tromi psami a bohužiaľ chorá..... Ale i přesto všetko som to tak dajako zvládla bez menších problémov. Možná je to iba moje mylná doměnka ale začínam si myslieť že správny spôsob vedení šetrí psa i psovoda. Poprvé som to zažila pri tomto tréningu.

 

Pri prvom dni som mala pocit, že neviem ani otočku na čelo. O franzouské otočke som to vedela, ale otočku na čelo.... No splietla som sa. Ale po týždni som sa naučila otočku správne a dokonca už umím poriadne aj tu franzouskou a novou otočku Kečkeho. Uvidíme či to využijú i pri ďalším tréningu.

 

To co mne tento tréning ale naučil najviac...., že prekážky nevedou 1,2,3...., ale vedou pomyselnou čarou. Naučila sem sa tedy čisť dráhu a mnohem lepe sa vysporiadať s kritickými situaciemi. Naučila som sa, že sú nejduležitejší nohy, ramena a možná až niekde na konci ruce. Že kontrolovať psa neje až tak dôležité, bohužiaľ niekedy až na škodu. A nakoniec to nejduležitejší. Naučila som sa svojim psom mnohem viacej veriť. Verím tomu že moje práce je správna preto aj oni pracujú správne.

 

Keď vám poviem, že za tu dobu čo som v agility som prešla pod rukami spoustou trénerov z Česka, aj zahraničí, ale tréning pod pánom Grygarom bol výjmečný. Učil nás hýbať sa a nikdy sa v parkúru nezastaviť, učil nás stále komunikovať zo psom a nedělat veci tak, že sa majú urobiť. Ale učil nás cítiť dráhu aj psa. Proste behať srdcom......

 

 


Posledná aktualizacia 9.9.2009