Sraz trenérou Praha

03.11.2009 20:44

Už druhý rok som mala veľkou príležitosť a zúčastnila som sa aj s priateľom Janom, tréningu trénerov v Prahe. Mimo Čechov a Slovakou sa tohto podujatia zúčastnili aj Holandani, Maďari, Poláci, Belgičania, Fíni, Ital a Rus. Pri spoločné večeri sme sedeli hneď u Ildigo (HU) a Michaela Kirilova (RUS) a vďaka Janovým komunikačným schopnosťami sme sa spolu do cela aj rozprávali :o) Dozvedeli sme se všetky najlepší výsledky týchto známych trénerov. A druhý deň sme sa dozvedeli ešte spoustu ďalších dôležitých informácii ohľadom výcviku, vedení ale aj pozitívneho myslení. Parkúry ktoré som stihla namaľovať mate v samotné kategórii.

 

Každý tréner své zeme, ma prioritu ve vedení alebo v otočkách. Takže každý z trénerov vás zasvätí do rôznych možností vedení. Záleží iba na vás, či tuto metódu vyskúšate a či ji budete i naďalej používať. Tieto zrazy by som odporučila hlavne trénerom aby mohli poradiť zlepšiť štýl svojich ľudí a hlavne pre zvetšení obzorov.

 

Je totiž veľmi dôležité aby každý tréner zvetšoval svoj obzor, svoje znalosti a skúsenosti. Nikdy sa nesmie zastaviť....

 

Po tejto akcii som ešte päť dnu trénovala s Antonínom Grygarem ale o tomto už viacej v ďalším článku.


Posledná aktualizacia 9.9.2009